Радар логістичних тенденцій DHL висвітлює тренди, які визначатимуть розвиток логістики в майбутньому.
Логістика входить у десятиліття перетворень, і передбачення тенденцій як ніколи важливо. У п’ятій версії Радара тенденцій логістики (Logistics Trend Radar) компанія DHL представила 29 ключових тенденцій, які вплинуть на розвиток логістичної галузі найближчими роками. Звіт Радара є результатом аналізу макро- та мікротенденцій, проведеного із залученням партнерської мережі, що включає дослідні інститути, експертів, стартапи та клієнтів.
«Для нас, як експертів у галузі логістики, важливо заздалегідь прогнозувати майбутні завдання та передбачати можливі рішення, щоб ми могли допомагати нашим клієнтам. Мегатенденції, які будуть, як і раніше, актуальні, нам добре знайомі: нові технології, зростання електронної комерції, стійкість, — каже Катя Буш, комерційний директор DHL. — Але деякі області розвиватимуться швидше за інші, тому необхідно розуміти основні тенденції та їх вплив на логістику — не в останню чергу через вплив COVID-19 на торгівлю та персонал у світі. Як світовий лідер у галузі логістики, ми маємо всі необхідні знання та досвід, щоб оцінити ситуацію».
Понад 20 000 професіоналів у галузі логістики та технічних експертів ділилися своїм баченням майбутнього галузі, відвідуючи інноваційні центри DHL останні два роки. Експерти DHL об’єднали отримані дані та представили їх у звіті Радара тенденцій логістики, який є динамічним та стратегічним інструментом прогнозування, відстежує еволюцію тенденцій, виявлених у минулих версіях, передбачаючи нинішні та майбутні тенденції при кожному оновленні. Ознайомитись із Радаром можна на сайті DHL.
«Наступним викликом стане забезпечення вимог логістики майбутнього за допомогою навчання та підвищення кваліфікації персоналу у дедалі більш технологічно складних операціях. Це завдання займе центральне місце у стратегічному порядку денному організації логістичного ланцюжка найближчими роками, — сказав Маттіас Хойтгер, старший віце-президент, керівник відділу інновацій та комерційного розвитку DHL. — Радар логістичних тенденцій — немов сейсмограф, що визначає тенденції майбутнього. На основі даних за останні сім років, ми можемо робити довгострокові прогнози і, таким чином, підтримувати наших партнерів та клієнтів у створенні дорожніх карток для їхнього бізнесу, а також допомагати структурувати та стимулювати дослідження та інновації. У цьому випуску Радара ми вже бачимо, що вплив COVID-19 прискорює розвиток тенденцій, які вже були на стадії реалізації — аналітика великих даних, робототехніка та автоматизація, а також Інтернет речей, які зумовлені стійким прогресом у галузі розробки та застосування штучного інтелекту».
Прискорення трансформаційних процесів
П’ятий випуск Радару (Logistics Trend Radar) демонструє той факт, що ми спостерігаємо загальну стабілізацію тенденцій за останні чотири роки. Однак оскільки галузь логістики сьогодні переживає глобальну пандемію, як і весь світ, процеси трансформації прискорилися. COVID-19 призвів до швидших змін, що стосуються останніх інновацій у логістиці, автоматизації та цифровізації, на роки прискоривши процеси цифровізації галузі. І навпаки, багато тенденцій, які спочатку сприймалися як революційні в індустрії логістики, ще не реалізували свій потенціал. Впровадження безпілотних автомобілів і дронів, як і раніше, стримується законодавчими та технічними проблемами, а також відсутністю беззастережного суспільного визнання. Ринки логістики стабілізуються на кількох провідних платформах, і відомі вантажоперевізники вступають у гру зі своїми власними цифровими пропозиціями, які підтримуються надійними глобальними логістичними мережами. Від хмарних обчислень до спільної робототехніки, аналізу великих даних, штучного інтелекту та Інтернету речей — професіонали у сфері логістики повинні розуміти всю важливість величезного ринку нових технологій. Модернізація всіх контактних точок у ланцюжках постачання є новим імперативом для довгострокового успіху. Ті компанії, які найшвидше впровадять і масштабують нові технології, а також підвищать кваліфікацію співробітників, отримають значну конкурентну перевагу на ринку.
Зростання е-комерції продовжує сприяти інноваційному та сталому розвитку
Електронна комерція, як і раніше, демонструє швидке зростання, але на її частку припадає лише невелика частина світових споживчих витрат на товари повсякденного попиту. Очікується, що електронна комерція В2В утричі перевищить розмір споживчого ринку. Пандемія коронавірусу послужила не лише для прискорення зростання електронної комерції та інновацій у логістичних ланцюжках. Ключові кроки щодо масштабування та впровадження нових технологій, таких як інтелектуальна фізична автоматизація, інструменти видимості на базі Інтернету речей та можливості прогнозування від ІІ, зрештою визначать здатність задовольнити збільшені потреби клієнтів та забезпечити лідируючі позиції у галузі в майбутньому.
Оскільки уряди та міста зобов’язалися скоротити викиди CO2 та кількість відходів, стійкість зараз є імперативом для логістичної галузі. Зумовлений зростанням попиту на екологічно безпечні рішення для скорочення кількості відходів, а також використання нових технологій руху та оптимізації обладнання, цей імператив також надзвичайно актуальний для логістичних ланцюжків. Сьогодні вже існує понад 90 національних заборон на одноразовий пластик, а через використання великої за обсягом громіздкої упаковки залишається 40% вільного місця в ящиках, все це робить неминучим питання переосмислення упаковки. Стійка логістика (оптимізація процесів, матеріалів, нових технологій руху та інтелектуальних об’єктів) надає величезний потенціал для того, щоб логістика стала екологічно чистою. Розумна контейнеризація також буде важливою для розробки екологічно безпечних форматів доставки у густонаселених містах.
Міжнародне вантажне морське перевезення контейнерів, а також повітряні вантажоперевезення успішно виконує компанія “M&M Україна” (головний офіс у м. Київ, підрозділ у м. Бориспіль і м. Одеса) за всіма перспективними і затребуваними світовими напрямками. “M&M Україна” здійснює якісні та безпечні вантажоперевезення з європейських країн в Україну.
Особливою популярністю користується послуга доставка морем з Китаю, яка дає змогу клієнтам отримувати товари з Азії надійно й економічно. Незалежно від масштабу вашого бізнесу, досвідчені фахівці компанії гарантують професійний підхід і оптимальні рішення для ваших логістичних завдань.
Підготовлено за матеріалами www.stattimes.com, www.dhl.com та даними з відкритих джерел.