Головна » Морські перевезення » Екологічні гіганти: морські вантажні контейнерні перевезення тепер на ЗПГ

CMA CGM JACQUES SAADE, перший у світі контейнеровоз місткістю 23 000 TEU, що працює на зрідженому природному газі, виконує перший рейс.

Перехід так званих надвеликих контейнеровозів місткістю 23 000 TEU з важкого палива на скраплений природний газ (ЗПГ) є очевидною ознакою того, що сектор морського транспорту поступово рухається до стійкішого шляху. Ці судна є найбільшими в морі, в середньому 400 метрів завдовжки і 61 завширшки, і можуть перевозити 23 000 двадцятифутових контейнерів.

Новий флагман CMA CGM Group CMA CGM JACQUES SAADE – перший з дев’яти контейнеровозів місткістю 23 000 TEU, які складуть флот під французьким прапором, який працює на ЗПГ.
Компанія CMA CGM, світовий лідер у галузі вантажних перевезень та логістики, назвала свій новий флагман на честь свого засновника Жака Сааде, далекоглядного підприємця та успішного бізнесмена.

У листопаді 2017 року Родольф Сааде, голова та головний виконавчий директор CMA CGM Group, прийняв рішення оснастити цю серію контейнеровозів двигунами, які працюють на ЗПГ, – вперше в історії судноплавства для надвеликих контейнерних суден. На сьогоднішній день ЗПГ — найпередовіше рішення, коли йдеться про збереження якості повітря. Це дозволяє знизити викиди діоксиду сірки та дрібних частинок на 99%, а також скоротити викиди діоксиду азоту на 85%, що значно перевищує існуючі норми. СПГ виділяє на 20% менше CO2 у порівнянні з моторним паливом. Ця технологія є одним з перших кроків на шляху до досягнення амбітної мети CMA CGM Group: вуглецевої нейтральності до 2050 року.

CMA CGM JACQUES SAADE поєднує в собі ноу-хау та досвід найкращих французьких, європейських та світових лідерів галузі — від конструкції до експлуатації. Багато спеціалізованих компаній відіграли важливу роль у цьому знаковому будівельному проекті, серед них:

 

  • BIO-UV Group, французький спеціаліст із систем знезараження води ультрафіолетом, який надав систему BIO-SEA, технологію очищення баластових вод,
  • CSSC, верфі Шанхая, які розробили всесвітньо визнані ноу-хау та мають величезний досвід у будівництві контейнеровозів,
  • Cryostar, французький експерт у галузі високотехнологічного кріогенного обладнання, що поставив насоси для ЗПГ,
  • Bureau Veritas, французька інспекційно-сертифікаційна компанія, що відповідає за сертифікацію CMA CGM JAQUES SAADE,
  • BLM, французька компанія, яка надала лебідки,
  • GTT, французька технологічна та інжинірингова компанія, експерт із систем мембранної герметизації, обрана для проектування резервуарів для ЗПГ та пов’язаних з ними технічних послуг,
  • Schneider Electric, французька промислова група, що розробила суднові електричні щити,
  • Sperry Marine, компанія з Великобританії, яка відповідає за радіонавігацію та платформне обладнання,
  • Total і порт Роттердам, що надають послуги із заправки ЗПГ,
  • Wartsila, фінський постачальник газу, який займається системними та допоміжними системами,
  • WinGD, головний конструктор двигунів CMA CGM JACQUES SAADE.

Нові судна носитимуть назви знакових пам’яток та інших відомих місць та установ французької столиці (Єлисейські поля, Пале-Рояль, Лувр, Ріволі, Монмартр, Конкорд, Трокадеро та Сорбонна). Ці 9 суден, оснащені за останнім словом техніки, мають особливий логотип «Працює на ЗПГ», який буде пізнаваний на всіх морях по всьому світу. Здача всіх контейнеровозів в експлуатацію планується до середини 2021 року. До 2022 року флот CMA CGM має поповнитися ще 20 контейнеровозами на ЗПГ. П’ять із них матимуть місткість 15 тисяч TEU, решта — по 1,4 тисячі TEU.

Контейнеровоз-гігант CMA CGM JACQUES SAADE вирушив у свій перший рейс 23 вересня на сервісі French Asia Line (FAL 1) на трейді Азія – Європа, символічному маршруті CMA CGM Group, що сполучає Азію і Північну Європу. У ході рейсу, який триває 84 дні, судно здійснює заходи до 13 портів. Це порти Пусан у Південній Кореї; Тяньцзінь, Нінбо, Шанхай та Янтянь, Китай; Сінгапур; Саутгемптон, Дюнкерк, Гамбург, Роттердам, Альхесірас у Європі; та Порт Келанг в Малайзії. 12 жовтня судно вийшло із Сінгапуру з 20723 TEU контейнерів із вантажем на борту.

З нагоди введення в експлуатацію CMA CGM JACQUES SAADE, Родольф Сааде, голова та головний виконавчий директор, заявив:
«CMA CGM Jacques Saadé – втілення нашої турботи про планету, наш внесок у боротьбу із глобальним потеплінням. Це судно було вдосконалено з використанням новітніх технологій і є результатом досліджень і розробок, що тривали понад сім років. Завдяки новим технологіям вплив вантажів, що перевозяться, на довкілля значно знижується. Ми зробили великий крок уперед».

CMA-CGM займає четверте місце у світі після Maersk Line, MSC та COSCO. Штаб-квартира компанії знаходиться в Марселі (Франція), компанія виконує рейси 200 морськими маршрутами між 420 портами в 150 різних країнах. CMA CGM стала піонером із впровадження ЗПГ у сфері морських перевезень.

Логістична компанія Militzer & Muench Ukraine GmbH (M&M) спеціалізується на міжнародних транспортних вантажоперевезеннях з 1992 року. Незважаючи на те, що M&M не оперує такими великими суднами, як CMA CGM JACQUES SAADE, компанія надає широкий спектр послуг у сфері міжнародних вантажних перевезень, включно з морськими вантажними перевезеннями, наземними та повітряними перевезеннями. M&M прагне до ефективності та екологічності своїх операцій, дотримуючись сучасних тенденцій у логістичній галузі. Морська доставка з Китаю – основний напрямок діяльності компанії, при цьому компанія забезпечує надійну доставку вантажів між Україною, Європою, Азією та іншими регіонами, адаптуючись до мінливих потреб ринку і клієнтів.

Translated with DeepL.com (free version)

Підготовлено за матеріалами www.cma-cgm.com та даними з відкритих джерел.