З України перевозять різні види вантажів – сипкі, наливні, штучні, небезпечні, негабаритні. Дочірнє підприємство німецького концерну Militzer & Muench Ukraine GmbH» понад 30 років надає транспортно-експедиційні послуги. Техніка безпеки передбачає дотримання правил вантажоперевезення, які починаються з підготовки вантажу.
- Після навантаження перевіряють міцність вузлів, щільність укладання, стійкість первинної тари.
- Встановлений або укладений вантаж повинен зберігати рівновагу, щоб уникнути перекидання в процесі руху під час здійснення вантажівкою різких маневрів.
- Вантаж розподіляють рівномірно, щоб не було перевантаження на провідну вісь вантажівки. Але основну масу вантажу укладають ближче до передньої осі, щоб уникнути перекидання кузова та заметів під час поворотів, сильного бічного вітру та інших складних ситуацій на дорозі.
При транспортуванні різних видів вантажів кожне місце маркують відповідно до правил:
- на ящики кріплять паперове маркування збоку;
- мішки – вшивають у верхню частину шва;
- на стоси наклеюють інформацію з боку торця;
- у тюках приклеюють до бічної поверхні;
- на барабанах та бочках приклеюють з боку днища.
Якщо припускають транспортування однорідного вантажу, допускається робити маркування на двох-трьох ящиках, які розташовують біля дверей торцем до виходу.
Перевезення у контейнерах, цистернах, фургонах потребує не лише спеціального маркування, а й пломбування. На контейнерах з’єднують дві дверні петлі, зміцнюють закрутками із дроту біля вантажовідправника. Для закручування використовують спеціальну металеву пластину із двома отворами.
Серед інших видів використовують свинцеві із скрученим дротом або поліетиленові без металевих закруток пломби. На виступаючій петлі дроту роблять відбиток, що читається. Паперові та текстильні пломби використовують для бандеролей, на стрічки ставлять печатки відправника вантажу, щоб виключити порушення цілісності тари.
Щоб вантаж був готовий до перевезення, використовують піддони, на які укладають штучні вантажі різного призначення. Останнім часом популярне закручування поліетиленом вантажу разом із піддоном, який повністю виключає переміщення будівельних матеріалів, складання іншого призначення у процесі перевезення. В результаті вантаж доставляють у цілості та безпеці, як заявлено у супровідній документації.