Головна » Морські перевезення » Мегаконтейнеровози - гіганти морських перевезень

Женевський судноплавний гігант MSC (Mediterranean Shipping Company) планує стати володарем перших у галузі контейнеровозів місткістю 23 000 ДФЕ, які будуть виготовлені за контрактом, укладеним у вересні 2017 року.

Південнокорейський суднобудівник Samsung Heavy Industries підтвердив замовлення на одинадцять мегаконтейнеровози, спочатку заявлені як клас 22 000 ДФЕ. За умовами угоди, SHI побудує шість з одинадцяти кораблів, а Daewoo Shipping Marine Engineering (DSME) побудує п’ять.

У своїй заяві німецький виробник двигунів MAN Diesel and Turbo повідомив, що замовлення на постачання складає близько одинадцяти контейнеровозів місткістю 23 000 ДФЕ, що є найбільшими в галузі, і MAN займатиметься виробництвом основних та допоміжних двигунів.

Довший хід двигунів G-типу забезпечує нижчі обороти двигуна, що приводить в рух гвинт. Ця нижча оптимальна частота обертання двигуна дозволяє використовувати більший гвинт, що, зрештою, значно ефективніше з погляду роботи двигуна. Разом з оптимізованою конструкцією двигуна це означає, що новинки MSC відрізнятимуться зниженою витратою палива. Обсяги викидів CO2 також буде скорочено. Останнє судно у серії має бути доставлене замовнику до 15 березня 2020 року.

Тим часом найбільша французька судноплавна компанія CMA CGM також підписала контракт на будівництво дев’яти контейнеровозів місткістю 22 000 ДФЕ на двох китайських верфях, Hudong-Zhonghua Shipbuilding та Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding, які належать китайській державній суднобудівній корпорації. Виробництво мегаконтейнеровозу заплановано з кінця 2019 року до 2020 року.

В даний час компанія OOCL, що базується в Гонконгу, є власником найбільшого у світі контейнеровозу: OOCL Hong Kong (довжина 400 м, місткість 21 413 ДФЕ), запущений в 2017 році, був першим контейнеровозом, що перевищив місткість 21 000 ДФЕ. Контейнеровоз був побудований компанією Samsung Heavy Industries та спущений на воду у травні 2017 року. OOCL Hong Kong працює на лінії, яка включає такі порти як Шанхай, Нінбо, Сямень, Янтьян, Феліксстоу, Роттердам, Гданськ і Вільгельмсхафен. Він входить у серію із шести гігантських контейнеровозів OOCL місткістю понад 20 000 ДФЕ. Останній із них, OOCL Indonesia, був спущений на воду у січні 2018 року.

У трійку найбільших у світі контейнеровозів, крім OOCL Hong Kong, також входять два гіганти.
Друге місце посідає Madrid Maersk, контейнеровоз місткістю 20 568 ДФЕ, спущений на воду у квітні 2017 року і що належить датському контейнерному перевізнику Maersk Line. Контейнеровоз має довжину 399 метрів та ширину 58,6 метра. Madrid Maersk вироблено компанією Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering. На третьому місці – нове судно компанії MOL, яке отримало назву MOL Triumph. Цей контейнеровоз, маючи довжину 400 метрів і ширину 58,8 метрів, став першим із шести контейнеровозів місткістю 20 000 ДФЕ, які стануть перлинами вантажного флоту компанії MOL.

Міжнародні вантажні перевезення морем в Україні успішно виконує компанія «M&M Україна» (головний офіс у м. Київ, підрозділ у м. Бориспіль та м. Одеса) за всіма перспективними та затребуваними світовими напрямками. «M&M Україна» здійснює якісні та безпечні вантажоперевезення надійними контейнеровозами з України до Китаю, Європи, США.