Головна » Логістика » Міжнародні вантажоперевезення – все про імпорт з України до різних країн

За підсумками 2020 року товарообіг українських виробників склав 103 млрд доларів, серед якого експорт товарів вітчизняного виробництва становить 49 млрд доларів, а на частку імпорту припадає решта 54 млрд доларів. За словами аналітиків, негативне сальдо торгівлі не заважає українським підприємцям – постачальникам дешевої продукції налагоджувати успішну співпрацю із КНР. Вантажоперевезення міжнародні в морському та повітряному сполученні продовжують нарощувати обороти та обсяги. Серед лідерів імпорту – Китаю, Німеччина, Росія. Найбільш успішним обмін експортом України відбувається з Польщею, Китаєм та Росією.

Перспективи розвитку перевезень на вітчизняному ринку

Завдяки розвитку економічного співробітництва з різними країнами, бізнес України є замовником перевезень на різних видах транспорту в міжнародному сполученні. Потрібно визнати, що парк перевізних засобів застаріває та потребує оновлення технічної бази. Серед товарів, які перевезли морським транспортом лідерами, є такі категорії:

  • продукти переробки нафти, паливні постачання, нафта — $8 млрд;
  • обладнання, верстати, виробничі лінії для промислового виробництва, котли, механічні пристрої – $6,1 млрд;
  • товари для автомобільної промисловості — $5,5 млрд.

Лідерами вітчизняного експорту серед товарів є сировина, продукція сільського господарства:

  • зерно — на $9,4 млрд;
  • вихідна продукція для металургійної промисловості — на $7,7 млрд;
  • олії або тваринний жир — на $5,8 млрд.

Для здешевлення вартості застосовують морський чи залізничний транспорт. Територією України зернові, чорні метали та інші товари везуть потяги. Для палива використовують цистерни, зернові зниження впливу довкілля на властивості вантажу перевозять у закритих транспортних засобах. У Китай вантажі відправляють контейнерами – спочатку територією країни їх перевозить залізничні потяги, а з порту морські судна. При відправленні до Європи залучають автомобільні 20-тонники, які прямують до місця призначення або залізничні поїзди, які прямують за заздалегідь розробленими маршрутами руху.

Сировинна та сільськогосподарська продукція передбачає просту вантажно-розвантажувальну схему. Протягом такого маршруту використовують один чи два види транспорту. Підготовка вантажів відбувається на майданчиках, які давно працюють на сировинному вітчизняному ринку, тож питань із підготовкою вантажу до відправки не виникає. При складанні схеми перевезення транспортний процес закладають стандартні часові проміжки і повідомляють одержувача про час доставки.

Одержувачами є постійні покупці з Європи, які мають необхідну технічну базу для приймання вантажів, що розглядаються. Організація міжнародних перевезень не становить складнощів, оскільки схеми працюють не один десяток років. Співробітники компанії Militzer & Muench Ukraine GmbH» оптимізують будь-який напрямок – Китай, Європа, Росія, щоб відправники вантажу отримали максимальний прибуток від проданих вантажів.