Головна » Логістика » Міжнародні перевезення з України до Європи

Географічне положення України сприяє розвитку транспортних транзитних зв’язків, міжнародних перевезень товарів вітчизняного виробництва до країн Євросоюзу. Республіка має достатній сировинний потенціал, має вихід у міжнародні вантажні порти, відправляє термінові вантажі повітряним транспортом. Міжнародні перевезення з України до Європи – вигідний напрямок транспортного потоку, оскільки Польща, Німеччина, Франція, Італія, Нідерланди, Іспанія зацікавлені у товарному обміні з Україною.

Особливості перевезень з України до країн Євросоюзу

Компанія «М&М Мілітцер і Мюнх Україна ГмбХ» вже понад 30 років організує транспортування вантажів у європейському напрямку. Рефрижератори везуть товари, які потребують особливих умов зберігання, фургони транспортують товари приватного бізнесу, державних підприємств у країни, з якими налагоджені товарообмінні відносини. Експедиційна служба організує постачання сировини, готових виробів. У відсотковому співвідношенні статистика виглядає так:

  1. Сировинний експорт займає 35% від усього обсягу поставок до Європи.
  2. Вироби з металів – 25%.
  3. На готову перероблену продукцію припадає 40%, що залишилися, до яких входять продукти, побутова техніка, текстиль та інші товари вітчизняного виробництва.

За минулий рік лише на експорті Україна заробила майже 50 млрд доларів. Трохи знизила поступове зростання у 2020 році світова пандемія, коли товарообіг із різними країнами суттєво знизився. Зі прийнятої міжнародної класифікації 5200 найменувань товарів Україна експортує 4000 видів. Експортний портфель добре диверсифікований і не постраждав навіть у важкий для світової економіки період 2020 року.

Європейські країни зацікавлені одержувати з України екологічно чисті продукти тваринництва, продукти харчування. У структурі експорту вагоме місце займають руди, метали, деревина, продукти хімічної промисловості, промислові товари різного призначення. Найголовнішими вантажоодержувачами українського несировинного експорту є Іспанія, Нідерланди, Польща, Італія, Румунія, Угорщина, Німеччина. На думку експертів, щоб конкурувати на ринку Європи необхідно не лише надавати недорогі екологічно чисті товари, а й оптимізувати виробництво, знижувати витрати, щоб собівартість товарів знижувалась, тоді можна на повну силу конкурувати з європейськими виробниками та збільшувати вантажопотік у напрямі країн ЄС.