Головна » Авіаперевезення » Перевізники з Китаю обирають регіональні аеропорти

Останнім часом отримання права на посадку в європейських аеропортах викликає серйозне занепокоєння у багатьох вантажних перевізників, особливо в умовах запровадження обмежень на нічні польоти та зашумленість, а також щорічних квот на злети та посадки. Говорячи про вантажні перевезення до Європи з Китаю, включаючи доставки з Китаю, вже зараз можна позначити тенденції, які чекають на транспортні компанії в найближчому майбутньому: не маючи можливості отримати права на посадку в найжвавіших аеропортах країни, перевізники Китаю все частіше звертаються до альтернативи — менш значущим регіональним аеропортам.

Нещодавно компанія Uni-Top Airlines (Ухань, Китай) подала заявку Адміністрації цивільної авіації Китаю (CAAC) на запуск серії міжнародних вантажних рейсів з м. Ухань і Тяньцзінь, що викликано зростаючим попитом на міжнародні перевезення, включаючи доставку збірних вантажів з Китаю до України. Зростання попиту пов’язані з розвитком електронної торгівлі. Вже у квітні 2018 року транспортна компанія планує здійснювати 8 рейсів літаками 747F або A300F на тиждень зі свого хаба у м. Ухань до Новосибірська та Люксембургу.
Uni-Top також зробила запит про рейси Тяньцзінь — Люксембург — Ухань, що виконуються літаками 747F. Для неї це будуть перші польоти з Тяньцзіня.

У Тяньцзіньському міжнародному аеропорту Біньхай, розташованому на околиці Пекіна, останнім часом було відзначено приплив вантажних рейсів, що свідчить про обмеження пропускної спроможності в Московському міжнародному аеропорту Пекіна (110 км на північ), а також про сильне бажання регіональної влади залучити нових авіаперевізників. місто у великий авіавантажний вузол, що зв’язує Китай та багато європейських країн: Люксембург, Німеччину, Україну і т.д.

Ще один перевізник Longhao Airlines (Гуанчжоу) також є новачком у Тяньцзіні. Перевізник нещодавно почав виконувати 5 чартерних рейсів на тиждень літаком 737-300F за маршрутом Наньтун – Тяньцзінь. У цьому випадку, Наньтун (130 км на північ від Шанхаю) та Тяньцзінь є гарною альтернативою аеропортам у Шанхаї та Пекіні.
Раніше Tianjin Cargo Airlines підтвердила свої плани щодо введення в експлуатацію у 2018 році трьох боїнгів 737F, за даними CAAC. Протягом п’яти років з моменту початку комерційного обслуговування новий перевізник планує розширити свій вантажний флот до 50 літаків. Tianjin Cargo Airlines, яка отримала схвалення CAAC у жовтні 2017 року, має намір обслуговувати внутрішні маршрути з використанням вузькофюзеляжних літаків, перш ніж поступово освоювати міжнародні вантажні маршрути, що виконуються широкофюзеляжними вантажними літаками.

Якщо ці амбітні плани дадуть свої плоди, вантажні перевезення до Європи, включаючи доставку вантажів до України, стануть звичним явищем у Тяньцзіньському міжнародному аеропорту.

Міжнародні вантажні авіаперевезення в Україні успішно виконує компанія «M&M Україна» (головний офіс у м. Київ, підрозділ у м. Бориспіль та м. Одеса) за всіма перспективними та затребуваними світовими напрямками. «M&M Україна» здійснює якісні та безпечні вантажоперевезення з Китаю до України, з України до Китаю.