Головна » Морські перевезення » За гамбурзьким рахунком: інновації у перевезеннях

HHLA тестує безпілотники та автономні вантажні автомобілі для контейнерних перевезень

Німецька логістична та транспортна компанія Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) та Центр морської логістики Фраунгофера розглядають питання про використання безпілотників для транспортування контейнерів повітрям над портом Гамбурга, за словами Анжели Тітцрат, голови виконавчої ради HHLA. Порт вже готується до майбутнього з автономними вантажівками та з гіперпетлею, якою контейнери транспортуються зі швидкістю звуку.

Безпілотний транспорт уже в повітрі!

Кількість літальних апаратів, що використовуються в логістиці, збільшується з кожним роком. Логістичні компанії, такі як Amazon, DHL та UPS, експериментують з використанням безпілотників у повітряних перевезеннях та у складській логістиці. «Вже є безпілотники, які можуть ефективно перевозити повітрям порожні контейнери», — каже керівник корпоративного розвитку Ян Боверманн, який відповідає за цифровізацію логістики в HHLA. Безпілотники також широко використовуються в HHLA — для повсякденних перевірок і технічного обслуговування. HHLA навіть інвестувала в гамбурзький стартап Spherie у 2018 році, щоб бути на вістрі прогресу в цій галузі. Нова компанія спеціалізується на розробці та використанні дронів.
Цього року стався прорив: великі безпілотники, що тестуються HHLA, вже можуть перевозити повітря вантажі вагою до двох тонн! Нещодавно компанія провела випробування у центрі морської логістики Фраунгофера в Гамбурзі. Економічна доцільність їхнього використання буде оцінена на наступному етапі.

Hamburg TruckPilot: водій на підстрахування

Тим часом перспективний партнерський проект Hamburg TruckPilot, розроблений HHLA та MAN Truck & Bus теж набирає обертів: проходять випробування з використання автономних вантажівок. Перші прототипи були нещодавно випробувані на території контейнерного терміналу Альтенвердер та на 70-кілометровому відрізку автомагістралі A7.

Метою партнерства між MAN та HHLA є аналіз та перевірка всіх вимог, необхідних для інтеграції автономних вантажівок у процес автоматичної обробки контейнерів. Цей проект поділено на три етапи. На підготовчому етапі, завершеному наприкінці 2018 року, було визначено технічні умови проекту. Тестування прототипів відбувається з січня 2019 року до червня 2020 року.

На думку фахівців HHLA, автоматизовані функції водіння забезпечать допомогу та підтримку водіям вантажівок під час їхньої роботи. Наприклад, водій зможе обробляти вантажні документи під час повністю автоматизованої поїздки автомагістралі або просто відпочивати, спостерігаючи за роботою систем.

HHLA активно просуває цифровізацію в порту Гамбурга, постійно інвестуючи в якість та прибутковість основного бізнесу, визначаючи та розвиваючи інноваційні, особливо цифрові напрямки. Проект Hamburg TruckPilot має вирішальне значення для стратегії міста напередодні 28 Всесвітнього конгресу інтелектуальних транспортних систем ITS, який Гамбург приймає з 10 по 14 жовтня 2021 року.

Hamburger Hafen und Logistik AG – німецька логістична та транспортна компанія. Компанія була заснована в 1885 році в Гамбурзі під назвою Hamburger Freihafen-Lagerhaus-Gesellschaft. Компанія керує трьома контейнерними терміналами в порту Гамбурга: Альтенвердер, Бурхардкаї, Толлерорт. Компанія вклала понад 150 мільйонів доларів у розвиток та модернізацію свого контейнерного терміналу в м. Одеса (Україна), зробивши його найсучаснішим терміналом країни. У 2018 році компанія провела успішну інтеграцію нещодавно придбаного найбільшого в Естонії оператора терміналу TK Estonia AS. HHLA також представила фінансові результати за 2018 рік, який виявився дуже успішним для компанії, яка показала зростання 3,1%.

Міжнародні вантажні перевезення морем в Україні успішно виконує компанія «M&M Україна» (головний офіс у м. Київ, підрозділ у м. Бориспіль та м. Одеса) за всіма перспективними та затребуваними світовими напрямками. «M&M Україна» здійснює якісні та безпечні вантажоперевезення надійними контейнеровозами з України до Китаю, Європи, США.

Підготовлено за матеріалами hhla.de та даними з відкритих джерел.