Китай, найбільший експортер штучних ялинок та новорічного декору, постачає атрибути свята до всіх куточків на планеті.
Ось і настав час знову запалити новорічні свічки, поставити пишну святкову ялинку та прикрасити її різнокольоровими скляними кулями, мішурою та гірляндами!
Де б Ви не жили, швидше за все, логістичні компанії доставили штучну ялинку, яку Ви вбираєте під Новий рік з Китаю.
Китай — найбільший експортер у світі, не дивно, що він також є й найбільшим виробником штучних ялинок та новорічних прикрас. За даними статистики, 60% або дві третини новорічного декору у світі виготовляють у Китаї, хоча Різдво там навіть не є офіційним святом.
В основному, виробництво різдвяних прикрас та новорічного декору в Китаї налагоджено на околицях міста Іу у східній провінції Чжецзян.
Тут розташовано понад 600 фабрик та приватних майстерень. Розмір ринку Іу можна порівняти з розміром 26 великих універмагів і є джерелом більшості різдвяних товарів, які купують, продають і відправляють у найдальші куточки планети. Саме на ринок насамперед приходять оптові покупці новорічного декору.
З Yiwu вирушають вантажні потяги прямо до Мадрида, Лондона, Праги і Тегерану. Залізничний маршрут Лондон-Іу, відкритий у 2017 році, має довжину 12 000 км та проходить через Францію, Бельгію, Німеччину, Польщу, Білорусь, Росію та Казахстан. Ваші ялинки та іграшки подорожують таким поїздом не більше 20 днів.
За даними митних органів у Ханчжоу, «майстерні Санти» з Іу експортували різдвяні товари на суму 3 мільярди доларів у період з вересня 2016 року до серпня 2017 року — половина тієї суми, яку лише жителі США витрачають на різдвяний декор.
Замовлення із США становлять третину продажів різдвяних товарів Іу. Виробники раді, що торговельна війна між США та Китаєм ще не вплинула на вартість святкових товарів із Іу. Але постачальники стверджують, що будь-які додаткові витрати через зміну тарифів будуть покладені на їхніх клієнтів. Решта замовлень, майже 70%, вирушають до країн СНД, Латинської Америки, а також на внутрішній ринок Китаю.
Різдво тут триває цілий рік: виробництво в Yiwu практично не зупиняється. Єдина перерва у виробництві трапляється під час святкування китайського Нового року у січні чи лютому.
Різдвяні та новорічні штучні ялинки випускаються в Іу щодня. Навіть на Різдво.
Однак більшість замовлень надходить улітку, щоб дати виробництву достатньо часу на виконання всіх замовлень до Різдва. Таким чином, найспекотніший сезон для створення різдвяних прикрас в Іу – це червень та липень. Потім перевізники відправляють товари, які створять святкову атмосферу в кожному будинку, на кожній площі, у кожному торговому центрі, у всьому світі — ялинки, різнокольорові кулі та інший тендітний святковий товар подорожують до замовників морем, суходолом та повітрям.
Експорт різдвяних товарів з Yiwu зріс на 23,9 відсотка в річному обчисленні до 275 мільйонів доларів за перші 10 місяців 2019 року. У зв’язку з тим, що експорт різдвяних товарів продовжував своє зростання протягом 2019 року, митна служба Іу ввела ініціативи, такі як продовжені терміни роботи, прискорене очищення, а також відкрила спеціальний «зелений коридор» та надає повну підтримку, необхідну для прискореного відправлення різдвяних товарів з Yiwu, що підкорюють світ.
З наступаючими святами! Веселого Нового року та чарівного Різдва!
У той час як Китай домінує у виробництві та експорті новорічних товарів, логістичні компанії по всьому світу відіграють ключову роль у доставці цих святкових атрибутів кінцевим споживачам. Однією з таких компаній є Militzer & Muench Ukraine GmbH (M&M), яка з 1992 року спеціалізується на логістиці, забезпечуючи міжнародну карго доставку з Китаю.
Підготовлено за матеріалами http://www.icontainers.com/ та даними з відкритих джерел.