Головна » Логістика » Пошук постачальників в китаї

Якщо раніше був високий попит на китайські товари через низькі доступні ціни, то зараз виробники виходять на ринок з якісною оригінальною продукцією. В Україні багато торговців розвивають бізнес у Китаї – вони шукають нових партнерів для співпраці з надійною гарантією якості.

Більшість оптовиків стикаються з такими проблемами:

  • наявність браку, який важко обміняти або повернути гроші;
  • недотримання кількості та асортименту товарних позицій – неуважність при формуванні партії для відвантаження;
  • зміна цін у процесі відправлення товару та умов співпраці;
  • недостовірна інформація про кількість, обсяг відвантаженої партії;
  • недотримання умов відправлення, доставки, заміни дефектної продукції;
  • обман і нерозуміння на інших етапах співпраці.

Організація транспортування вантажів обраного постачальника

У зв’язку з великою кількістю оптових і дрібнооптових покупців в Україні затребувана доставка з Китаю вантажів будь-якими видами транспорту – залізничним, автомобільним, морським.

  1. Різні обсяги відправлення формуються в контейнери та готуються до відправлення.
  2. Під час оформлення вантажів контейнерні контейнери зберігаються на складах тимчасового зберігання (складах тимчасового зберігання).
  3. Проходження процедури ЗЕД (зовнішньоекономічної діяльності) за напрямком відправлення товару в Україну.
  4. Після прибуття в порти або на залізничний вокзал контейнери чекають на митне оформлення та потрапляють на ринок України через роздрібні мережі.

Особливості перевірки постачальника з Китаю

При співпраці з китайськими виробниками і постачальниками не завжди вдається знайти взаєморозуміння. У ділових партнерствах покупці часто використовують посередника або спеціаліста із закупівель.

  1. Людина добре знає китайську мову, може піти на завод і зробити фотозвіт, відеозвіт про налагоджене виробництво, обсяги та якість виробленої продукції.
  2. Завдяки посереднику покупці уникають обману з боку ненадійних партнерів з Китаю.
  3. Закупівельник допомагає підібрати одяг, що відповідає європейським розмірам, переконатися в якості будь-якого товару, перевірити комплектацію оптової партії перед відправкою на імпорт.

Багаторічний досвід співпраці свідчить, що хорошого виробника і надійного продавця можна знайти тільки через посередника. У віддаленому форматі можна вивчати інформацію, яка знаходиться у вільному доступі в мережі:

  • оцінити репутацію за відгуками, за наявністю арбітражу;
  • надійність і реальність виробництва можна зрозуміти по тривалості роботи на платформі – час реєстрації вказується в інтерфейсі кожного магазину;
  • Важливим показником довіри до продавця є знаки «сердечка» – найнижчий рівень до 250 угод з 5 сердечками. Наступний рівень синього кольору або синя «корона» означає, що продавець здійснив 500 000 транзакцій. Жовта або золота «корона» підвищує ступінь довіри і вказує на виконання від 1 до 10 мільйонів транзакцій. Найвищий рівень надійності – «золота медаль», з якою рекомендується робити перші замовлення новачкам.

Щоб переконатися в доброзичливості китайського ділового партнера, ви можете зв’язатися з постачальником або виробником по електронній пошті або в одному з доступних месенджерів. Якщо у продавця найкращі оцінки за всіма параметрами інтерфейсу та хороші відгуки, ви можете оформити пробне замовлення. Зверніть увагу на швидкість відправлення замовлення:

  • якщо товар буде відправлено протягом 1-2 днів, то покупець має справу з виробником і отримає оригінальну продукцію;
  • якщо була затримка доставки більше ніж на чотири дні, швидше за все, клієнт зв’язався з посередником, який перепродає товари від іншого постачальника.

При організації співпраці важливо приділити достатньо часу пошуку надійного постачальника та виробника оригінальної продукції з Китаю. Тільки в цьому випадку можна розраховувати на хороший прибуток від взаємовигідної співпраці.