Головна » Статті » Сторінка 2

Інноваційний вітрильник-гігант зможе перевозити 7000 автомобілів на енергії вітру В даний час 90 відсотків товарів у світі перевозиться морським транспортом, і хоча морські вантажоперевезення можна зробити більш щадними для навколишнього середовища, ніж авіаперевезення, вантажні судна, як і раніше, працюють на викопному паливі. На сьогоднішній день викиди від спалювання дешевого викопного палива у судноплавстві становлять приблизно На крилах вітру: чиста енергія у морських вантажоперевезеннях

Радар логістичних тенденцій DHL висвітлює тренди, які визначатимуть розвиток логістики в майбутньому. Логістика входить у десятиліття перетворень, і передбачення тенденцій як ніколи важливо. У п’ятій версії Радара тенденцій логістики (Logistics Trend Radar) компанія DHL представила 29 ключових тенденцій, які вплинуть на розвиток логістичної галузі найближчими роками. Звіт Радара є результатом аналізу макро- та мікротенденцій, проведеного Майбутнє логістики: Актуальні тенденції від DHL

UPS та інші великі вантажоперевізники готуються до зберігання та транспортування вакцини від Covid-19 Авіаперевезення мають вирішальне значення у всесвітній боротьбі з Covid-19. Медикаменти, лікарські препарати та медичне обладнання є важливою частиною бізнесу вантажних авіаперевезень, становлячи 1,9% від загального обсягу вантажних авіаперевезень та забезпечуючи 2,6% загального виторгу від вантажних авіаперевезень або 2,5 млрд доларів США. Весь Вантажоперевезення медичного обладнання та ліків в еру пост-пандемії: гра на випередження

Життя в умовах пандемії 2020 року вкотре довело одну річ: свіжі фрукти, овочі, заморожені продукти є товарами першої необхідності, та їхнє переміщення туди, де вони потрібні, життєво важливе. Оскільки люди все частіше віддають перевагу прийомам їжі вдома, частіше вибирають місцеві продукти і купують продукти, що швидко псуються онлайн, компанії, які постачають послугу рефрижераторних перевезень, шукають Вантажоперевезення фруктів та овочів

Як 5G створює передумови для нової ери цифрової логістики З моменту своєї появи технологія 5G блискавично стала темою номер один для будь-якої галузі, і на те є вагомі причини. Очікується, що до 2025 року мережі 5G охоплять одну третину населення світу, а дослідження економіки, заснованої на технології 5G, показало, що до 2035 року 5G потенційно 5G та цифрова логістика: союз майбутнього?

Контейнерні перевезення мають шанс на успішне оновлене майбутнє, незважаючи на пандемію. Вже через кілька місяців після початку пандемії COVID-19 стало зрозуміло, що в умовах найраптовішого і найсерйознішого обвалу обсягів в історії безпрецедентна реакція операторів контейнерних перевезень, які зменшили пропускну спроможність і запобігли падінню ставок, є історичною віхою, яка закладає основу для «нової» реальності» галузі. Ось Контейнерні перевезення: нова реальність, консолідація та стабільність

Вплив пандемії Covid-19 на авіаційну галузь проявляється у багатьох формах — від різкого зниження пасажиропотоку до зростання залежності всього світу від повітряних вантажних перевезень. У зв’язку з ризиком зараження, що зберігається в аеропортах по всьому світу, пасажиропотік знизився більш ніж на 90 відсотків, що змушує авіакомпанії повсюдно скасовувати регулярні авіарейси. Через великомасштабне скасування регулярних рейсів Вантажні авіаперевезення під час кризи: рука допомоги

Глобальні ініціативи щодо декарбонізації морського транспорту набирають обертів. Морські перевезення знаходяться серед лідерів у світі із забруднення навколишнього середовища та шкідливих викидів. Морський транспорт викидає близько 940 млн. тонн вуглекислого газу (CO2) на рік. На морські перевезення припадає близько 2,5% річного загальносвітового обсягу викидів парникових газів. З метою обмеження викидів держави-члени Міжнародної морської організації (IMO), Морські вантажні перевезення без CO2: дорого, але потрібно

международные автоперевозки грузов

Однією з найважливіших тенденцій розвитку логістичних компаній є цифрова оптимізація парків вантажного автотранспорту. Інновації в рішеннях для обробки даних та технологій мають потенціал для повної трансформації операцій з управління автопарком, 85% відправників вантажу та вантажоодержувачів вважають, що їх галузь все ще відстає від інших, коли справа доходить до впровадження нових технологій. Тим часом логістичні компанії, На трьох китах: цифрова оптимізація автопарків

Перевізники, охоплені кризою, що поглиблюється, викликаною пандемією COVID-19, борються за виживання. Деякі компанії змушені скорочувати персонал, відмовлятися від лізингу обладнання, намагатися задіяти перевезення вантажів високого попиту, необхідні боротьби з пандемією. У той же час деякі експерти очікують можливої консолідації великих гравців, оскільки вони можуть скуповувати ослаблені кризою логістичні компанії середньої і малої ланки після їхнього Авіаперевезення при COVID-19: стратити не можна помилувати?