ПОШУК ПОСТАЧАЛЬНИКІВ У КИТАЇ

ПОШУК ПОСТАЧАЛЬНИКІВ У КИТАЇ

Якщо раніше на китайські товари був високий попит через низькі доступні ціни, то тепер виробники виходять на ринок з високою якістю оригінальної продукції. В Україні багато торговців розвивають бізнес у Китаї – шукають нових партнерів для співпраці з надійними гарантіями якості. Більшість оптовиків стикаються з такими проблемами:

  • наявність браку, який складно обміняти чи повернути гроші;
  • недотримання кількості та номенклатури товарних позицій – неуважність при формуванні партії до відвантаження;
  • зміна цін у процесі відправлення товару та умов співпраці;
  • недостовірна інформація про кількість, обсяги партії, що відправляється;
  • недотримання термінів відправлення, постачання, заміни бракованої продукції;
  • обман та відсутність порозуміння на інших етапах співпраці.

Організація транспортування товарів обраного постачальника

У зв'язку з великою кількістю оптових та дрібнооптових покупців в Україні затребуване перевезення товару з Китаю будь-якими видами транспорту – залізничним, автомобільним, морським.

  • Різні обсяги відправки формують у контейнери та готують до відвантаження.
  • Під час оформлення вантажу контейнери стоять на СВХ (складах тимчасового зберігання).
  • Завершення процедури ЗЕД (зовнішньоекономічної діяльності) у напрямку відправлення товарів до України.
  • Після прибуття в порти або на залізничній станції контейнери чекають на оформлення через митницю і виходять на ринок України через торгові мережі.

Особливості перевірки постачальника з Китаю

При співпраці з китайськими виробниками та постачальниками не завжди вдається знайти взаєморозуміння. У сфері бізнес-партнерства покупці часто використовують посередника чи спеціаліста із закупівель.

  • Людина добре знає китайську мову, може з'їздити на фабрику і зробити фотозвіт, відеозвіт про налагоджене виробництво, обсяги та якість товару, що випускається.
  • Завдяки посереднику покупці уникають обману з боку неблагонадійних партнерів із Китаю.
  • Фахівець із закупівель допомагає підібрати одяг, який відповідає європейським розмірам, переконається у якості товару, перевіре комплектацію оптової партії перед відвантаженням на імпорт.

Багаторічний досвід співпраці вказує, що хорошого виробника та благонадійного продавця можна знайти лише через посередника. У віддаленому форматі можна вивчити інформацію, яка є у мережі у вільному доступі:

  • оцінити репутацію за відгуками, наявністю арбітражу;
  • надійність та реальність виробництва можна зрозуміти з тривалості роботи на платформі – час реєстрації вказано в інтерфейсі кожного магазину;
  • важливим показником довіри продавцю є знаки-«серця» - найнижчий рівень до 250 угод за наявності 5 сердець. Наступний рівень блакитна чи синя «корона» означає, що продавець провів 500 тисяч угод. Жовта або золотиста "корона" підвищує ступінь довіри та вказує на проведення від 1 до 10 млн. угод. Найвищий рівень надійності «золота медаль», з якою рекомендують робити перші замовлення новачкам.

Щоб переконатися в доброзичливості китайського бізнес-партнера, можна поспілкуватися з постачальником або виробником електронною поштою або одним із доступних месенджерів. Якщо за всіма параметрами інтерфейсу продавець відзначений найкращими оцінками, має хороші відгуки, можна зробити пробне замовлення. Звертають увагу на швидкість відправлення замовлення:

  • якщо протягом 1-2 днів товар відвантажений, значить покупець має справу з виробником та отримає оригінальну продукцію;
  • якщо з відвантаженням відбулася затримка терміном понад чотири дні, швидше за все замовник вийшов посередника, який перепродає товари іншого постачальника.

При організації співробітництва важливо приділити достатньо часу, щоб знайти надійного постачальника та виробника оригінальної продукції з Китаю. Тільки в цьому випадку можна розраховувати на гарний прибуток від взаємовигідного співробітництва.