Габаритні розміри вантажних автомобілів

Габаритні розміри вантажних автомобілів

10-тонник напівпричіп

До класу 10 тонних автомобілів з тентованим кузовом можна віднести різні автомобілі вітчизняного та імпортного виробництва.

    Клас можна розбити на кілька підкласів:

  • Автомобілі вантажопідйомністю до 5 тонн з обсягом кузова близькому до обсягу 10 тонного автомобіля (36 м3)
  • Автомобілі вантажопідйомністю до 10 тонн з обсягом кузова до 56 м3.
  • Автомобілі вантажопідйомністю до 15 тонн з об'ємним (50-60 м3) і довгим кузовом (до 8м). Приблизні характеристики вантажного відсіку автомобіля вантажопідйомністю 10-15 тонн *:
  • Довжина:                     5,0 - 8,0 м 
  • Ширина:                  2,4 - 2,5 м 
  • Висота:                  1,8 - 3,0 м 
  • Обсяг: 25-60 м3
  • Вантажопідйомність: 5 - 15 тонн * Значний розкид в параметрах пояснюється великою кількістю варіантів вантажних відсіків.

Вантажівки даного класу активно використовуються на міжміських і міжнародних напрямках. Зазвичай кабіна обладнана спальним місцем і передбачає місце для експедитора. У стандартній комплектації машина комплектується кріпильними ременями (до 6 штук). Вантажний відсік пристосований до різних варіантів завантаження / розвантаження (верх, бік). Імпортні моделі вантажівок можуть комплектуватися пневмоподвеской, що істотно покращує плавність ходу і забезпечує краще збереження легкоб'ющегося вантажу. Машини можуть бути обладнані ліфтом.

 

10-тонник термічний

 

  • До класу 10 тонних автомобілів з ізотермічним кузовом можна віднести різні автомобілі вітчизняного та імпортного виробництва.
  • Клас можна розбити на кілька підкласів:

  • Автомобілі вантажопідйомністю до 5 тонн з обсягом кузова близькому до обсягу 10 тонного автомобіля (36 м3)
  • Автомобілі вантажопідйомністю до 10 тонн з обсягом кузова до 56 м3.
  • Автомобілі вантажопідйомністю до 15 тонн з об'ємним (50-60 м3) і довгим кузовом (до 8м).

Приблизні характеристики вантажного відсіку автомобіля вантажопідйомністю 10-15 тонн *:

  • Довжина:                     5,0 - 8,0 м 
  • Ширина:                  2,4 - 2,5 м 
  • Висота:                  1,8 - 3,0 м 
  • Обсяг: 25-60 м3
  • Вантажопідйомність: 5 - 15 тонн

* Значний розкид в параметрах пояснюється великою кількістю варіантів вантажних відсіків.

Відмінною особливістю вантажного відсіку типу "Термофургон", є здатність зберігати протягом тривалого часу (10-20 годин) температуру при якій проводилася завантаження, за умови зовнішньої температури від -10С до + 20С. Крім того, на деяких моделях, існує можливість підігріву вантажного відсіку, що дозволяє на більш тривалий час і при більш низьких зовнішніх температурах зберігати внутрішню температуру. Борти вантажного відсіку виготовлені з пінопласту обшитого бляхою. Двері вантажного відсіку обладнані ущільнювачем. Існують вентиляційні отвори. Як правило, вантажний відсік обладнаний додатковою бічними дверима, що полегшує навантаження / вивантаження.

Імпортні моделі вантажівок можуть комплектуватися пневмоподвеской, що істотно покращує плавність ходу і забезпечує краще збереження легкоб'ющегося вантажу. Машини можуть бути обладнані ліфтом.

10-тонник з 20 футовим контейнером

 

За споживчими якостями автомобіль з встановленим 20 футовим морським контейнером близький до 10 тонного автомобілю з тентованим або ізотермічним кузовом.

Існують різні види морських 20 футових контейнерів (докладніше див. Основні характеристики великотоннажних контейнерів). Найбільш часто використовуються типи наведені нижче Звичайний 20 фут. контейнер.

  • 20 фут. термоконтейнер (аналогічний ізотермічного фургону)
  • 20 фут. рефконтейнер (ізотермічний фургон з вбудованою холодильною установкою)
  • 20 фут. контейнер з тентованою дахом
  • 20 фут. майданчик з кріпильними стійками

Всі типи морських контейнерів, використовуються як правило для перевезення вантажів в змішаному сполученні (з використанням різних видів транспорту). Все контейнера мають уніфіковані зовнішні габаритні розміри.

У Росії існує категорія машин з встановленими на рамну майданчик контейнерами різних типів для постійного використання в автомобільних перевезеннях.

Габаритні розміри 20 футового контейнера:

  • Довжина:  6,0 м 
  • Ширина:  2,4 м 
  • Висота:  2,4 м 
  • Обсяг:  34 м3
  • Вантажопідйомність: 10-20 тонн (обмежена вантажопідйомністю автомобіля)

20-тонник з 40 футовим контейнером

 

За споживчими якостями автомобіль з встановленим 40 футовим морським контейнером близький до 20 тонного автомобілю з тентованим або ізотермічним кузовом (євротент).

Існують різні види морських 40 футових контейнерів. Найбільш часто використовуються типи наведені нижче:

  • Звичайний 40 фут. контейнер
  • 40 фут. термоконтейнер (аналогічний ізотермічного фургону)
  • 40 фут. рефконтейнер (ізотермічний фургон з вбудованою холодильною установкою)
  • 40 фут. контейнер з тентованою дахом
  • 40 фут. майданчик з кріпильними стійками

Всі типи морських контейнерів, використовуються як правило для перевезення вантажів в змішаному сполученні (з використанням різних видів транспорту). Все контейнера мають уніфіковані зовнішні габаритні розміри.

У Укріане існує категорія машин з встановленими на рамну майданчик контейнерами різних типів для постійного використання в автомобільних перевезеннях.

Габаритні розміри 40 футового контейнера:

  • Довжина:  12,0 м 
  • Ширина:  2,4 м 
  • Висота:  2,4 м 
  • Обсяг:  68 м3
  • Вантажопідйомність: 20-28 тонн

20-тонник рефрижератор

  • Рефрижераторний напівпричіп являє собою вантажний напівпричіп температура в якому може змінюватися від мінусової (- 7-12С) до плюсової (0- 10С) незалежно від зовнішньої температури. Дана здатність вантажного відсіку забезпечується автономною холодильною установкою. Сучасні холодильні установки мають різні рівні захисту від аварійного зміни температури, що забезпечує збереження вантажу. Установки можуть мати можливість запису температурного режиму на спеціалізовані "болванки". Основна сфера застосування даних напівпричепів - перевезення швидкопсувних продуктів або вантажів вимагають особливого температурного режиму. Напівпричіп має наступні габаритні розміри:

    Габаритні розміри рефрижераторного напівпричепа об'ємом 82 м3:

    • Довжина:  13,6 м 
    • Ширина:  2,45 м 
    • Висота:  2,45 м 
    • Обсяг:  82-86 м3
    • Вантажопідйомність: 20-25 тонн

    Існує велика кількість модифікацій напівпричепів, серед яких можна виділити найбільш часто зустрічаються: Напівпричепи об'ємом 76-78 м3 - має меншу довжину (12,5 - 13 м) і напівпричепи, що мають стандартну або велику довжину, ширину і висоту (13,6 м, 2,5 м, 2,7 м).

    Основною споживчою характеристикою даного напівпричепа є об'єм або кількість палет, які можна завантажити.

    Підвіска напівпричепів виконується в ресорному або пневматичному варіанті. Пневматична підвіска гарантує автопоїзду плавний хід, що забезпечує збереження легкоб'ющегося вантажу.

    Євротент

    "Євротент" - умовне поняття позначає вантажний автомобіль з напівпричепом що має габаритні розміри, близькі до вказаних характеристик. У єврофуру, як інакше називають євротент, вміщається по ширині поставлені поперек 2 європіддона довжиною 120 см кожен.

    Габаритні розміри "євротентами": 

    • Довжина:  13,6 м 
    • Ширина:  2,45 м 
    • Висота:  2,45 м 
    • Обсяг:  82- 90м3
    • Вантажопідйомність: 20-22 тонни

    Існує велика кількість модифікацій напівпричепів, серед яких зустрічаються напівпричепи об'ємом 76-78 м3 - з меншою довжиною (12,5 - 13 м) і напівпричепи, що мають стандартну або велику довжину, ширину і висоту (13,6 - 15 м; 2 , 5 м; 2,7 м)

    Конструкція напівпричепа дозволяє прибирати тент і тим самим дає можливість робити навантаження / вивантаження збоку або зверху. Крім того, напівпричіп без тенту дозволяє використовувати напівпричіп як відкриту площадку з висотою бортів від 35 до 50 см.