Головна » Статті » Сторінка 5

Погляд у найближче майбутнє автономного суднобудування. Автономна революція не обмежуватиметься автомагістралями. Океани незабаром заповнять кораблі без шкіпера біля керма — безпечні інноваційні судна, які наче зійшли зі сторінок науково-фантастичних творів. Нас чекає майбутнє, в якому всі судна, від військових кораблів до поромів і вантажних кораблів, володітимуть певним ступенем інтелекту. Такі розумні судна зможуть самостійно здійснювати Без шкіпера біля керма: автономні судна стають реальністю

Женевський судноплавний гігант MSC (Mediterranean Shipping Company) планує стати володарем перших у галузі контейнеровозів місткістю 23 000 ДФЕ, які будуть виготовлені за контрактом, укладеним у вересні 2017 року. Південнокорейський суднобудівник Samsung Heavy Industries підтвердив замовлення на одинадцять мегаконтейнеровози, спочатку заявлені як клас 22 000 ДФЕ. За умовами угоди, SHI побудує шість з одинадцяти кораблів, а Мегаконтейнеровози – гіганти морських перевезень

Авіакомпанія «Антонов» здійснила найскладніше вантажне перевезення супутника зв’язку GSAT-31 для Індійської організації космічних досліджень (ISRO) та Flywell Aviation з аеропорту HAL Бенгалуру, Індія (VOBG) до аеропорту Cayenne Félix Eboué, Французька Гвіана (CAY). Авіакомпанія «Антонов» тісно співпрацювала з Flywell Aviation для виконання всіх вимог ISRO до транспортування супутника, який важив 18 000 кг, включаючи спеціалізований контейнер Повітряні перевезення вантажів супутників: виклик прийнято!

Напередодні романтичного свята року Lufthansa Cargo подбала про те, щоб закохані всієї Європи змогли висловити свої почуття, вручаючи улюбленим людям прекрасні квіти в День святого Валентина. Авіаперевізник доставив до свята цінний вантаж: понад 900 тонн троянд. Троянди, імпортовані за три тижні, були перевезені зі столиці Еквадору Кіто, столиці Колумбії Богота та столиці Кенії Найробі до 10 мільйонів троянд для закоханих Європи доставлено повітрям

Попередній аналіз даних щодо вантажоперевезень для світових аеропортів за грудень вказує на загальне скорочення пікового сезону для авіаперевізників. За винятком кількох позитивних прикладів у Європі та Азії, обсяги та інтенсивність руху в більшості великих аеропортів світу у річному обчисленні скоротилися, і загалом у 2018 році спостерігається дуже скромне зростання, що нижче за загальні очікування щорічного Аналіз даних по вантажних перевезеннях для світових аеропортів за грудень

За даними піврічного звіту аеропорту, зростання обсягів вантажоперевезень у Франкфуртському аеропорту сповільнюється. У піврічному звіті Франкфуртського аеропорту (FRA) відзначається зниження обсягів вантажних операцій на 2,8% у червні (порівняно з аналогічним періодом минулого року). Якщо подивитися на загальне зростання обсягів вантажних перевезень у першій половині 2018 року, то порівняно з попереднім роком воно збільшилося на 0,1%, FRA: стагнація у червні

Логістична група Cainiao, що належить Alibaba, назвала Льєжський аеропорт (LGG) як один зі своїх ключових європейських центрів, оскільки вона має намір розширювати міжнародне обслуговування, пропонуючи послугу «доставка за 5 днів». Група Alibaba отримала контроль над логістичною мережею у 2017 році, коли збільшила свою частку з 47 до 51 відсотка в угоді, яка коштувала їй близько Китайська логістична група обирає європейський хаб

Український перевізник “Авіалінії Антонова” підтримує репутацію солідного авіаперевізника надважких вантажів для нафтогазової галузі. Після транспортування 109-тонного ротора з Генуї (Італія) до Карачі (Пакистан) одним зі своїх літаків Ан-124-100, українська авіакомпанія повідомила, що транспортування обладнання для енергетичного сектора склало 80 відсотків трафіку перевізника в 2017 році. Комерційний директор «Авіаліній Антонова» Мартін Гріффітс зазначив, що в епоху Авіалінії Антонова: 139% зростання у 2017 році

У березні група Militzer & Münch запустила нову послугу — тепер компанією здійснюється перевезення залізничним транспортом збірних консолідованих вантажів за схемою LCL з Дуйсбурга (Німеччина) до Ухані (Китай) на відстань близько 10 550 кілометрів. Militzer & Münch China — єдиний постачальник послуг на ринку, який пропонує транспортування вантажів залізницею цим маршрутом — успішно здійснив перші перевезення. Нова послуга має Залізничні перевезення збірних вантажів: 10 000 кілометрів з Німеччини до Китаю

За останні три роки вантажоперевізники пройшли довгий шлях до впровадження цифрових процесів в очікуванні революції в галузі електронної комерції, а ось тим компаніям, які все ще не провели цифровізацію, саме час задуматися про це. Нещодавнє дослідження, проведене аналітиками Forrester Research для логістичної компанії Freightos, показало, що деяким вантажоперевізникам доведеться піти з бізнесу в наступному десятилітті, Дослідження цифровізації перевезень вантажу: час для модернізації настав!